https://izyanyancinnamon.blogspot.my


About Me Exchange links Giveaway 2015 Home Kesihatan Tips

Thursday, 10 December 2015

Kontest SEO MYiDEAKiNi.com 2015

Klik Banner

Assalamualaikum dan salam satu bloggers..

Saya.. bloggers anak jati perlis atau lebih dikenali izyanyancinamon blogspot tertarik dan berminat untuk turut bertanding di dalam kontest yang dianjurkan oleh myideakini selaku peneraju utama. Kontest yang "menarik tertarik kau memang deboom" ini di taja sepenuhnya oleh Zul & Azizi Pets Centre.

Mengikut MYiDEAKiNi,mereka mencari beberapa pemenang untuk memiliki domain sendiri SECARA PERCUMA SELAMA 1 TAHUN.Andai kata saya diberi peluang memenangi di Kontest yang berharga ini,saya menyimpan seribu satu impian untuk menukar domain izyanyancinnamon.blogspot.com kepada izyanyancinnamon.com.Memang tak lari dari yang asal kerana saya ingin mengekalkan nama tersebut sebagai tanda mengekalkan keaslian dalam saya berblog. Tetapi yang bertukar cuma domain je.Dah lama sangat pakai blogspot ni (2011-2015) tu ingat nk tukar je tapi kebetulan ada yang nak bagi free mana tahu ada rezeki dapat memiliki domain selama setahun.saya pling gembira dlam dunia ni jikalau dapat memiliki hadiah yang berharga ni.Selepas setahun tamat tempoh free domain ni,kita sambung bayar je malahan kos untuk 1 tahun RM50.00 sahaja, tidak menjadi masalah bg saya..

Namun, Tujuan utama saya berblog adalah untuk berkongsi coretan saya bersama blogger yang lain serta memperbaiki setiap kelemahan dalam saya mengendali dunia penulisan dalam alam maya.Disamping itu juga,saya ingin menyampaikan idea saya kepada semua orang dengan lebih cepat,padat dan pantas untuk kita sama sama berkongsi idea sesama bloggers.Dengan ini para penulis blog akan lebih bersatu dalam satu komuniti kearah Menjalinkan Ukhwah Silaturahim Antara Bloggers ibarat kata pepatah "bersatu teguh, bercerai roboh".Kandungan info dalam blog saya majoritinya mengenai segala apa yang berlaku kepada dunia kini , ada juga tips/petua , kesihatan , resepi dan juga berkongsi beberapa sains hayat cerita yang menarik, alam sekitar dan banyak lagi yg bakal dikongsi kepada orang ramai..Cakap pembahagian hadiah pula 5 penyertaan terawal layak menerima Gajet Khas daripada zulazizipetscentre.com.my.Manakala kategori Top MyUndi akan mendapat wang tunai keseluruhan berjumlah sehingga Rm 100.00 untuk tempat pertama (Rm 50.00) , kedua (Rm 30.00) dan ketiga (Rm 20.00). 


Tarikh tutup hantar penyertaan pada 09 Januari 2016, Jam 23.59malam.

P/s: Sorri MYiDEAKiNi entri panjang berjela hihi.Tak kira pulak sampai ke idok 300 tu huhu.Tapi saya yakin sampai asanya 300 patah perkataan.Gigih nak taip sampai merapu dibuatnya dalam entri hihi :P




  Vote Me Here   

9 comments:

Nur Khairul Azizi Mohamad said...

Assalamualaikum....Terima kasih atas sokongan & penyertaan...

Syaratnya masih belum cukup...Sila baca syarat di bahagian TOP MYUNDi...Terima kasih... :-D

Izyan Yan Cinnamon said...

Dah sent email..:)

Nur Khairul Azizi Mohamad said...

@Izyan Yan Cinnamon Sila semak email anda...Terima kasih... :-D

Izyan Yan Cinnamon said...

Ok..:)

Nur Khairul Azizi Mohamad said...

Assalamualaikum...Minta peserta add Komuniti G+ untuk tujuan kemaskini Kontest SEO MYiDEAKiNi...Terim kasih..

https://plus.google.com/communities/118193441934781599728

Sabrina SA said...

good luck kak izyan! :)

sayidah napisah said...

wahh daebakk. all the best! moga berjaya :")

Shahida Dzulkafli said...

Semoga berjaya..

Umie Yana said...

Good Luck yee


Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :) Fikir semula sekiranya anda ingin meninggalkan komen lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati. Baca AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998.Anda akan didakwa sekiranya berbuat demikian.Terima kasih atas kerjasama yang diberikan..Teruskan pembacaan anda.